2012 m. rugpjūčio 1 d., trečiadienis

Naminė bemielė sluoksniuota tešla

Kartais norisi pasigaminti kokių sluoksniuotų sausainiukų, o taip tingisi eiti į parduotuvę tešlos:) siūlau pačioms namuose pasigaminti nesudėtingą sluoksniuotą bemielę tešlą
Reikės: 
pastaba (stiklinė 250 ml)
200 g. sviesto
2 stiklinių miltų
žiūpsnelis druskos
truputį mažiau nei 0,5 stiklinės vandens
1 citrinos sultys
Ant lygios lentos persijojame miltus, ant miltų sudedame svistą ir peilių kapojame miltus su sviestu, turi gautis nemaži trupiniai, įberiame druskos

Po to padarome duobytę miltuose su sviestu, į kurią supilame vandenį su citrinos sultimis, išminkome tešlą, jei gavosi skystoka, galima įberti dar truputį miltų. Iš tešlos padarome kamuoliuką, apvyniojame rankšluosčiu ir 1 valandai paliekame šaldytuve
Išėmusi iš šaldytuvo aš tešlą padedu ant storo polietileninio maišelio, galima ant maistinės plėvelės, iškočioju maždaug 0,5 cm storio ir kepu sausainiukus ar bandeles.
Dažniausiai bandeles su obuoliais

13 komentarų:

  1. tai kad cia KAPOTA tesla,o ne sluoksniuota!

    AtsakytiPanaikinti
  2. na ji gaunasi ir sluoksniuota, ir kapota:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Man atrodo, kad kapota ir sluoksniuta tesla du visiskai skirtingi dalykai, nesvarbu, kad panasumo ir yra. Sluoksniavimo nera, tai is kur ji bus sluoksniuota. Stai cia parodyta, kaip daroma: http://www.bbcgoodfood.com/technique/how-make-puff-pastry

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. aš žinau,kaip gaminama sluoksniuota tešla:) tiesiog iškepus, tos bandelės gaunasi sluoksniuotos,galima pasakyti,tai labai palengvintas variantas sluoksniuotos tešlos, bet jeigu nepatinka jums, negaminkite, bet ji gaunasi tikrai skani:) pavadinimo neišsigalvojau, šis receptas ne mano sukurtas, tiesiog kai ji gavau, jo buvo toks pavadinimas, tokį ir palikau:)

      Panaikinti
    2. ačiū už receptą,nėra kas nueitų į parduotuvę,tai gaminsiu pati.

      Panaikinti
    3. taigi ant paskleistų ant stalo miltų burokine tarka sutarkuokite užšaldytą sviestą, paskui švelniai rankomis pertrinkite, sudekite likusius ingredientus ir bus sluoksniuota tešla, nreikės kapoti.

      Panaikinti
  4. cia kapota tesla, sluoksniuota daroma kitaip, reikia sluoksniais su sviestu dryt o ne taip

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. pavadinau ja sluoksniuota ne dėl pagaminimo būdo, o dėl to, kokia ji gaunasi, tikrai skiriu, sluoksniuotą nuo kapotos, ankstesniuose komentaruose rašiau:)

      Panaikinti
  5. Būtinai pasinaudosiu jūsų receptu,nes tikrai sluoksniuotai tešlai pasigamint reikia nemažai laiko ir sugebėjimų.Manau,kad man patiks ir pritiks :) AČIŪ.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. butinai išbandykit, kai kuriems ji labiau į kapotą panaši, man ji skani, kai išbandysit, pasidalinkit savo pastebėjimais:)

      Panaikinti
  6. Aciu, su sia tesla kepiau darzoviu pyraga, ... man ir mano seimai labai patinka . Sis receptas puikus. O kokia ta tesla man nelabai ir svarbu.. svarbu, kad greitai, skaniai ir kitiems skanu. Dar noriu pridurti, kad nevisus keptus gaminius galiu valgyti, bet si tesla mano virskinimo sistemai nekenkia. Aciu uz teslos recepta.

    AtsakytiPanaikinti