2014 m. kovo 15 d., šeštadienis

Salotos su vištiena, apelsinu ir krabų lazdelėmis ,,Afroditė"

Dar vienos sluoksniuotos salotos. Nesu aš mėgėja egzotikos, nelabai man patinka vaisiai su mėsa arba daržovėmis, bet paragavusi šių salotų, pamaniau, reikia dažniau bandyti naujus skonių derinius, man buvo skanu:) manau, kad kai kuriems vyrams gal ir ne labai patiks, bet moterims, tikrai turi patikti:)
Reikės:
1 virto vištienos ketvirčio (aš verdu be odelės, įberiu truputį druskos)
150-180 g. krabų lazdelių
100 g. sūrio fermentinio
2 virti kiaušiniai
apie 50 g. svogūnų laiškų (galima ir daugiau, bet aš dėjau mažiau, kad labai nesijaustų ir, manau, nesuklydau)
8-10 džiovintų slyvų
1/2 apelsino
druska, juodieji pipirai, majonezas

Visus sluoksnius pertepame majonezu ir pagal poreikį užberiame pipiriukų ir druskos, aš druskos nebėriau, nuo majonezo jos užteko.
Smulkiai supjaustome vištieną, sudedame ant indo dugno.
Po to dedame smulkintus svogūnų laiškus.
Po to smulkintas slyvas.
Ketvirtas sluoksnis-tarkuoti burokine tarka kiaušiniai.

Sekantis sluoksnis - pjaustytos krabų lazdelės, geriau smulkiau.


Po to dedame apelsiną, apelsinas turi būti be baltų plėvelių, mažais gabaliukais, nes jausis kartumas.

Paskutinis sluoksnis - tarkuotas sūris.
Geriausia būtų palikti šias salotas nakčiai šaldytuve, o ryte jau SKANAUS:)



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą