2013 m. balandžio 23 d., antradienis

Napoleonas

Pats skaniausias Napoleonas, bent jau man, turi ir saldumo ir rūgštelės:) jį geriausiai daryti bent jau 2-3 dienas iki šventės, tuomet jis labai gerai persigeria:)

Tešlai reikės:
340 g. miltų
175 g. sviesto
170 g. grietinės
1,3 g. druskos
Pertepimui reikės:
200 g. sviesto
160 sutirštinto saldinto kondensuoto pieno
80 g. žemės riešutų (luptų, paskrudintų ir padalintų į 4-6 dalis)
80 g. razinų (užpiltų karštu vandeniu ir išdžiovintų)
juodųjų serbentų uogienės


Sviesta, druska ir miltus sukapoti peiliu, kol nebeliks didelių gabalų sviesto. 
Sudėti grietinę ir viską gerai išminkyti, kad tešla ne byrėtų, o būtų viename gabale. 
Šiaip reiktų šiek tiek palaikyti tešlą šaldytuve, bet aš kartais kočioju iš karto.
Iškočioti blynus apie 3-4 mm. storio, matuoti pagal reikiamą formą, aš matavau pagal 24 cm skersmens formos dugną, 
apipjaustyti tešlą pagal tą formą, perkelti su kočielu išpjautą tešlos lakštą ant skardos su miltais ir
kepti kol gražiai pagels, apie 15 minučių 175 laipsnių įkaitintoje orkaitėje.


Man gavosi 7 blynai, vieną blyną palikti apibarstymui.


Pertepimui išplakti sviestą su kondensuotu pienu, (šiek tiek atsidėti kremo torto viršaus aptepimui) 
ir sudėti riešutus ir razinas. 

Torto surinkimas: vieną sluoksnį tepti su kremu, kitą su juodųjų serbentų tiršta uogiene ir taip kaitalioti, kremo sluoksnių turi būti daugiau negu uogienės, pas mane 2 uogienės sluoksniai, 3 kremo sluoksniai.
Sutepus visą tortą, rankomis suspausti tortą, nors jis ir trupės.
Torto viršų aptepti palikta kremo dalimi be razinų ir riešutų.
Vieną blyną palikti, susmulkinti ir užbarstyti ant torto viršaus ir kraštų, puošti pagal savo nuožiūrą.
Man labiausiai patinka puošti šokoladu.
Oštai ir pjūviai


 




Skanaus:)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą