2012 m. lapkričio 7 d., trečiadienis

Mamos ryžių košė

Šią košę mano mama daro per visokias šventes, man ji, labai skani
Reikės:
1 litro pieno
0,5 litro ryžių (aš dedu į puslitrinį stiklainiuką)
truputis sviesto
druskos
Užvirinti pieną, kai jis užvirs, įdėti gabaliuką sviesto ir druskos pagal skonį, išmaišyti, paragauti, jei druskos užtenką, supilti ryžiu į pieną, ryžius pilti ne į vieną vietą, o per visą puodo dugno, kad jie maždaug pasiskirstytu po visą dugną ir NEMAŠYTI, nei trupučio nemaišyti, uždengti dangčiu ir virti ant labai mažos ugnies, kai jau lieka labai nedaug skysčio, išjungti ugnį ir palikti košędar pabrinkti.
Jei išjungsite kai jau skysčio nebebus, ji gausis sausoka. Be to, aš dedu šiek tiek mažiau ryžių, tada košė gaunasi dar skanesnė.
Paragavimui galima išsivirti iš pusės nurodyto kiekio produktų.
O kaip ją mėgsta vaikai, labiau nei bet kokią kitą košę:)
Skanaus:)

2 komentarai:

  1. O prie puodo dugno nesvyla ryžiai? :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. nesvyla, ugnis turi būti nedidelė, paragauti verta, man ji labai skani, o jau mano vaikai kaip valgo:)

      Panaikinti