2012 m. rugpjūčio 8 d., trečiadienis

Medaus medutis

Labai skanus tortukas, besiskiriantis nuo kitų medučio tortų.
Tešlai reikės:
150 gr medaus (4 valg. š)
50 g. cukraus (2 valg. š)
100 g. sviesto
220 gr. miltų
0,5 stiklinės kefyro
1 arb. šaukštelis sodos
Po saują graikinių riešutų ir razinų

Kremui:
2 valg. šaukštai medaus
100 g. sviesto
1 indelis kondensuoto pieno
600 g.. tirštos grietinės (nors aš teturėjau 300 g. ir man visiškai užteko)

Paruošimas:
- Medų ir cukrų truputį pašildyti  ant mažos ugnies ir išmaišyti. Įberti miltų ir išmaišyti.
- Kefyru nugesinti sodą, sudėti į tešlą ir išmaišyti.
- Sudėti riešutus ir išbrinkintas karštame vandenyje bei išdžiovintas razinas, išmaišyti. Pusę tešlos sudėti į kepimo formą, pas mane buvo 26 cm, bet geriau, jei mažesnio skersmens, tada blynai gaunasi  storesni.
- Tešla išeina skystoka, tad jei forma gali praleisti, tada dėti kepimo popierių.  Kepti apie 25 min. 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje. Tą patį padaryti ir su kita tešlos dalimi.
- Kai blynai atauš, perpjauti  juos, bus 4 blynai. Kremui paruošti kondensuotą pieną, medų ir sviestą. Pastatyti juos ant labai mažos ugnies ir nuolat maišant palaukti, kol užvirs, o po to virti iki kol gausis šviesios spalvos karamelinė masė (apie 10 min.) Bet nuolat būtina maišyti.
- Nuimti nuo ugnies ir ataušinti puode su šaltu vandeniu iki kambario temperatūros. Į ataušusią ir sutirštėjusią masę sudėti grietinę ir išmaišyti, aš lengvai maišiau mediniu šaukštu.
- Pertepti gautus blynus kremu ir palikti nakčiai šaldytuve.
- Aš puošiau kavamale sumaltais graikinių riešutų trupiniais.
Kas liečia papuošimą, esu šį tortą padariusi Biusto formos, visai neblogai atrodo Tortas Biustas

2 komentarai: