2012 m. rugpjūčio 31 d., penktadienis

Pomidorai konservuoti be acto

Šiuos pomidorus žiemą suvalgome pačius pirmus, jie labai skanūs, ypač marinatas skanus:)
Reikės:
pomidorai
česnako skiltelės
krapai
Marinatas 1 litrui vandens:
1 valg. š. druskos
1 valg. š. cukraus
Ant stiklainio dugno sudėti po šakelę krapų, po skiltelę česnako, sudėti skiltelėmis pjaustytus pomidorus, pomidorų nespausti. Galima dėti pomidorus iki pat viršaus, aš dedu mažiau, nes noriu, kad būtų daugiau marinato, jis laaaabai skanus:)

Užvirinti marinatą, atvėsinti.
Atvėsusiu marinatu užpilti pomidorus, kaitinti 0,5 litro talpos stiklainius 10 minučių, 1 litro talpos stiklainius 15 minučių.
Užsukti, apversti, užkloti, kai atvės - į rūsį.
Aš dariau 3 litrus marinato, man jo užteko užpilti 5 litrinius stiklainius su pomidorais.

14 komentarų:

  1. Pomidorai jau stiklainiuose.Lauksim ziemos ir ragausim.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tikrai nepasigailesite, skonis labai geras:) lauksiu atsiliepimu:)

      Panaikinti
  2. Mano jau nebera pirmus suvalgiau

    AtsakytiPanaikinti
  3. O jeigu uzpilciau karštu marinatu ?

    AtsakytiPanaikinti
  4. O jeigu uzpilciau karštu marinatu ?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš taip ir darau užpilu verdančiu marinatu palaikau apie 10 min. nupilu marinata į puodą užvirinu ir verdančiu užpylus užsuku stiklainius.

      Panaikinti
  5. o tai acto ar rugsteles nereika?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Įdomu ir man, nes pagal šitą receptą pasidariau be acto, tai išpūtė dangtelius jau trečią dieną po užvakavimo, todėl tikrai dėčiau jei bandyčiau antrą kartą vakuot pagal šį receptą.

      Panaikinti
    2. Gal jus nekaitinot? Man niekada nebuvo išpūtę pagal šį receptą

      Panaikinti
  6. Tikrai nereikia jokios rugsteles, labai skanus pomidorai gaunasi ir nei vieno stiklainio neispute.

    AtsakytiPanaikinti
  7. Labai skanūs pomidorai, žiemos nesulauks suvalgom ir darau naujai... Tik marinato nevėsinu užpilu karštu ir kaitinu. Ačiū už receptą...

    AtsakytiPanaikinti
  8. Laba diena,

    ar galima juos koncervuoti i uzsukamus stiklainius? Islaiko gerai?

    AtsakytiPanaikinti